Calificación:
  • 6 voto(s) - 1.17 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

PACO PACO PACOOOOO!!! jajajaja, que buenooooo!!!
#1


A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP
Responder
#2

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAAJAJAJAJAJAJAAJAJJAJAJAJAJA
Morpheeeeeeeeeeeeeeeeeeee que me meo! xD
Dios!!! Que baile mas sensual! jaja

Vieja Guardia Siempre
Responder
#3

No se porque el primer video no lo puedo ver :S Me sale un cuadro blanco,me pasa siempre cuando hay videos directamente de youtube,en cambio el segundo si.Me podrian decir que tengo que instalar para que me salga bien? Siempre igual...


Por cierto,buenisimo el video del imitador,aunque creo que habia uno mas largo.

[Imagen: pidomoscopiabl3.jpg]
Responder
#4


A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP
Responder
#5


A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP
Responder


Salto de foro:


Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)