24-01-2012, 03:04 PM
que cosas más raras hablais macho...estos informáticos...jajaja.
yo la DD casi no la usaba porque me pasa lo de anio...la mitad de los links jodidos etc etc... y como no soy un "pofesional" como vosotros ni se que coño es eso o como se hace eso que hablais para que sea seguro...pos ajo y agua...ahora para lo antiguo emule...(y a morirme del asco) y para lo actual torrent...que con 30MB de ADSL me suele ir como un tiro, jejeje.
Dik Morpheus
yo la DD casi no la usaba porque me pasa lo de anio...la mitad de los links jodidos etc etc... y como no soy un "pofesional" como vosotros ni se que coño es eso o como se hace eso que hablais para que sea seguro...pos ajo y agua...ahora para lo antiguo emule...(y a morirme del asco) y para lo actual torrent...que con 30MB de ADSL me suele ir como un tiro, jejeje.
Dik Morpheus
A longa loita pola que deixaron vidas, a dura patria que recorre o corazón, a moita xente que resultou falecida e a nosa alma que nunca dará o perdón.Non teñas medo polos disparos da noite seguro que algun día ha sair o sol, deixade a xente que pola sua terra loite GALIZA NUNCA HA DE APAGAR O SEU FOL! VGSP